Stilte, ik spreek!

Sylvie Verleye lanceert haar boek “Stilte, ik spreek!” in september.

Op In-Shape-for-September krijgt u reeds een exclusieve preview van dit bijzonder boek!

Stilte, ik spreek!Met dit boek deelt Sylvie Verleye niet alleen haar inzichten als Presentatie Coach, maar ook haar ervaringen als spreker en ‘Toastmaster’. Als research voor dit boek interviewde ze dertig vrouwen aan de top in België. Hoe belangrijk was presenteren voor hun carrière? Wat zijn volgens hen sterke presentaties? Hoe presenteren zij en wat werkt bij een presentatie? Sylvie schreef dit boek als praktische presentatiegids voor iedereen die impact wil hebben met zijn of haar presentaties.

Sylvie vertelt er u graag meer over tijdens In-Shape-for-September!

Om u nog extra te motiveren, bied ik u alvast een uniek hoofdstuk aan uit “Stilte, ik spreek!”. Geniet ervan!

Leave a Reply

