Afscheid van Ecademy Antwerp

Gisteren was het dan zover, mijn afscheid als voorzitter van Ecademy Antwerp. Na een bijzonder geslaagde avond (vraag maar aan de andere deelnemers!), was het moment aangebroken om officieel mee te delen dat ik een stapje terugzet.

Waarom? Mijn andere activiteiten zijn de laatste tijd zo aan het boosten dat het mij dwingt om keuzes te maken. Helaas!

De club is in uitstekende handen bij Erwin & Steven. Zij zetten de ingeslagen weg verder…dus blijven komen hé 😉

Ook mijn rol als clubleider van de Belgian Blackstars heb ik ondertussen doorgegeven aan GeertEcademy Mumbai gaf ik over in de capabele handen van Nikhil Wad. In het kader van Ecademy, run ik nu nog enkel “The Lifehacking Club”. Of course 🙂

Ik wil hierbij iedereen bedanken die de afgelopen jaren heeft bjigedragen tot het succes van Ecademy Antwerpen, de Belgian Blackstars en Ecademy Mumbai.

Geert, Erwin, Steven en Nikhil, ik wens jullie heel veel succes met de verder uitbouw en kijk uit naar toekomstige activiteiten.

 
Enjoy every day,

Bert Verdonck
Lifehacker & Life Coach

Leave a Reply

