Nederland Innovatief

Na lang wachten heb ik eindelijk de spits afgebeten… mijn eerste artikel over Nieuwe producten bedenken is verschenen op Nederland Innovatief, weblog over innovatie in Nederland. Willy van Bragt heeft het initiatief genomen om met deze blog te starten. Een tijdje terug vroeg hij me om af en toe een artikel mee te schrijven en ik heb met plezier ingestemd!

Nu, wat kan een Belg vertellen over innovatie in Nederland 😉

Wacht maar af en lees regelmatig Nederland Innovatief, de meeste ideeën zijn immers ook in België toepasbaar…

Geniet elke dag,

Bert

One Response to Nederland Innovatief

  1. Willy says:

    Hoi Bert, inmiddels is de weblog over innovatie verplaatst naar http://www.nedinnovatief.wordpress.com Je bent van harte welkom om weer af en toe een berichtje achter te laten zoals je zo mooi omschrijft hier. Let me know en ik voeg je als auteur toe op deze blog. Grt, Willy

Leave a Reply

