About the trip?

I haven´t written anything about the trip itself…

stay tuned, I am out of coins.

Be back in couple 0f days.

Bert

4 Responses to About the trip?

  1. Dirk Vackier says:

    Dag Bert,
    De eerste blaren zijn dus een feit ….
    Misschien een vraag stellen via je blog hoeveel blaren je in totalitiet oplopen zult.
    Geniet deze dagen nog volop van de steun van Tonia
    Vele groetjes vanuit Brecht.
    Elke stap is er één dichter bij het einddoel …
    Tot volgende blogrondeb …

  2. Hi Bert,
    Out of Coins…
    Maybe you can go out on the street again and sing a few songs. With your talent, I’m sure you will receive some coins.
    Good luck… and keep on going… Be back in time… Ecademy Antwerp is not waiting.

  3. dirk vackier says:

    Hey Bertie
    Ge maakt me meer dan nieuwsgierig ….

  4. Ralf says:

    Hoi Bert,

    Als ik u tekst lees over blaren, doen mijn voeten al pijn. Ik bewonder je wilskracht!
    Maar als we even creatief mogen zijn, kunnen we misschien een gok club “gamble on Bert” oprichten. De vraag: “Hoeveel blaren brengt Bert naar huis”. 😉

    Indien je geen tijd hebt, maar toch graag iets op Ecademy Antwerpen will posten, stuur me maar een mailtje en ik zorg ervoor.

    Ik kijk uit naar een update van uw wandelingkse 😉
    Ralf

Leave a Reply

