Mijn vrouw vandaag in Vacature…

Ja, deze week staat mijn vrouw in Vacature! Voor alle duidelijkheid : op pagina 30 in de gedrukte magazine en pagina 31 in de online versie 😉

Naar aanleiding van een artikel over “Wegwijs in de hospitalisatie-verzekering”, werd Tonia geïnterviewd door Vacature.

Begin dit jaar onderging Tonia een zware buikoperatie, waarvoor we uiteraard (én gelukkig!) een beroep konden doen op onze hospitalisatieverzekering.

Toen ik een oproep zag van Erika Claessens op Ecademy, reageerde ik onmiddellijk met een interview voor Tonia als gevolg. Uiteraard ook een leuke manier van netwerken 😉

Heb jij al eens in de krant gestaan ? Waar ? Wanneer ? Waarom ? Laat het mij weten…

Geniet nog van het weekend,

Bert

One Response to Mijn vrouw vandaag in Vacature…

  1. bedankt, ik ga je blog toevoegen aan mijn blog!

Leave a Reply

