Fantastische avond…

Bedankt iedereen voor de leuke avond gisteren bij Ecademy Antwerpen!

Naast een interessant onderwerp (iedereen heeft allicht iets opgestoken) was het netwerken ook bijzonder boeiend. Een aantal nieuwe mensen ontmoet en boeiende conversaties gevoerd…

Van de sprekers heb ik vooral onthouden dat ik best regelmatig eens een checkup doe van mijn vermogen (always room for improvement!), de Jag verkopen (als ik er één zou hebben), niet beleggen in goud, enkel beleggen met geld dat ik absoluut kan missen (voor aantal jaar) en op tijd moet beginnen aan die 2.500.000 € wil ik na mijn 60e nog 40 jaar genieten 😉

In ieder geval is de toon voor het volgende event op 19/06 gezet 😉

Enjoy every day,
Bert Verdonck

Leave a Reply

